lauantai 26. huhtikuuta 2014

Kevättä rinnassa




Kevät on viimein saapunut ja koivut alkavat jo
vihertää täällä etelässä. Hiljaista on ollut blogin puolella, sillä
on ollut välillä vaikeuksia keksiä tänne mitään kirjoitettavaa.

T ja minä sovimme tonttikaupoista viime maanantaina.
Ostamme siis tontin (hinta nyt sovittu) jos vain saamme
poikkeusluvan rakentamiseen :)


Äitini odottaa yhteisiä vaapaapäiviä kanssani, jotta
pääsisimme morsiuspukuja sovittelemaan. Olin
aika yllättynyt asiasta, sillä äitini on sellainen henkilö
joka ei helposti näytä tunteitaan ja hänestä ei ota oikein
selkoa onko hän yhtään innoissaan tästä häähömpötyksestä.

Nähtävästi jollain asteella ainakin kiinnostaa :D

En malta odottaa että pääsen kokeilemaan minkä
tyyppiset mekot sopivat omalle vartalolle ja sopivatko
sellaiset mitä olen katsellut netistä yhtään minulle.

Täytyy rauhassa päästä sovittelemaan. Niin kuin moni
bloggari on kirjoittanut, niin puvut eivät näytä yhtään
samalta henkareissa kun päällä. Olen myös yrittänyt 
saada äitini maksamaan pukuni, mutta saas nähdä ;)


Vieraslistaa on pähkäily ja yhdessä äitini kanssa
saatiin oman puolen sukulaiset kasaan. Nyt täytyisi
vielä saada T:n sukulaiset ja tutut listalle ja meidän ystävät.
Lopuksi on karsinnan aika jos on tarvetta.

Edelleen pähkäilen Save the Date kortteja.
Olen miettinyt pitäisikö tehdä suomeksi ne
kortit (Varaa päivä) kun on noita vanhempia
ihmisiä, että ymmärtävät mistä on kyse :D

Täytyy taas joku päivä kokeilla korttejen askartelua.
Luulen että olen päätymässä johonkin aika yksinkertaiseen
ratkaisuun :)

Aurinkoista kevätpäivää kaikille ♥

2 kommenttia:

  1. Mun äiti yllätti mut täysin joitakin viikkoja sitten ja kysyi vienosti, että saako hän ostaa mulle hääpuvun <3 Kuinka sellaisesta voisi kieltäytyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse kysyin äidiltäni maksaako hän mekon, enkä vieläkään ole saanut suoraa vastausta :D Tarkoittaako se, että hän haluaa kanssani niitä sovittelemaan myöntävää vastausta??? :D Ota tuosta selvää.. Muutenkin olisi kiva tietää jos vanhempani aikovat osallistua millään tavalla häiden kuluihin, sillä anoppi ainakin puhuu jo nyt että jaetaan sitten niitä ruokakustannuksia O.o

      Poista